Dag 1

22 juli 2018 - Saint-Quentin-en-Tourmont, Frankrijk

Het is weer zover! Na lang wikken en wegen, zoeken, draaien en keren is de kogel door de kerk. We zijn terug op chillerpad. Niet naar onze lieve Noorderburen, maar zuidwaarts, richting 'Les blues'. Ik moet zeggen, ze zijn me hier precies ook genegen! Op elk kruispunt dat ik tegen kwam werd ik verwelkomd met een kus. Een driehoekig bord met een X. En ik heb zelfs een vermoeden van wie! Ze heet 'Prudence'. Ook haar naam werd vermeld  in elk boerengat . Fantastische mensen, die Fransen! Onze chillhut ligt werkelijk in 'the middle of nowhere'! Geen dorp te bespeuren! En ook geen restaurants noch café's. Het was me een zoektocht om de inwendige mens te versterken. Maar uiteindelijk vonden we de tuin van Eden. Fantastisch. Zoals de prijs die we uiteindelijk mochten neertellen! Nog een zeeluchtje geschept om alles door te spoelen. Quend! Als de pest te mijden! Engelse kitscherigheid ten top. Speelpaleizen en  friettenten, je kent die taferelen wel. Maar koele bries. Heerlijk na dagen bakken en braden. Ik wens jullie een lekkere Chill nacht en ga nu 'under cover'

Was getekend

Uw diennaar

1. Eniev et Tafkav (Eerst noemdege ij em Vermeulen en toens The artist formely know as Vermeulen):
    22 juli 2018
  4. Edinafrika:
    allons-y
  5. Chillerman:
    23 juli 2018
    Iene,twieje,dreije,viere,vijve,zesse,zevene,achte,negene,tititiene. Wie nie wig es,es geziene😂😂😂
  6. Jimmy:
    23 juli 2018
    Sjieke boel daar! Snap alleen nie hoe ge zo schone foto's kunt maken mee al dienen wijn en bier in uw lijf...😜
    Greetz!
  7. Claude Crique:
    23 juli 2018
    Mooie locatie: Geniet er van!!! Tip: Wandeling: maar neem best een vissersstoeltje mee.
    "Sentier d'accès à mers". door de duinen naar het strand. (7km)
  8. Chillerman:
    @james : ik drink hier enkel ''waterman''
  9. Chillerman:
    23 juli 2018
    @Cricque : te ver man. Lukt nooit met ons krakende lijven. Enkel chille elektrische fietstochtjes 😗