Dag 2

23 juli 2018 - Saint-Quentin-en-Tourmont, Frankrijk

Dierbaren,

Het slapen is toch niet van een leien dakje verlopen deze nacht. Ik had het velux raam geopend, kwestie van wat frisse zeelucht in onze kamer te pompen. Maar ik hield er geen rekening mee dat er zich onder ons raamwerk een vijvertje bevond. Bevolkt met een batterij kikkers. Ik heb er dan maar plan B tegen gegooid en eens flink van 'mijne beer gegeven'. Het werd stil. 'Les blues' werden in de kiem gesmoord!. Maar ook onze copieuze maaltijd werd niet zo geapprecieerd door mijn maagske. Nachtje met onderbrekingen dus. Maar deze morgen maakte veel goed. De elektrische plooiers werden van stal gehaald en konden zegevieren langs de prachtige franse fietspaden! Heerlijk fietsen hier. En rustig. We reden hier moederziel alleen. Top voor chillerman. Toen we gisteren naar hier reden waren we nog maar net vertrokken toen de hele E 40 stilstond!!!! Wij konden heerlijk verder over de E 17 richting Rijsel. Laat ze dus maar allen naar onze kust sjezen, dan blijft het hier in hoogseizoen lekker rustig. Deze middag zware recuup van de inspanningen en dus chillen geblazen. Straks nog iets gaan zoeken om de inwendige terug te versterken.

Was getekend

Uw dienaar

1. Jimmy:
    23 juli 2018
    Goe bezig!!!! Geniet er maar van!
  2. Eniev et Tafkav (Eerst noemdege ij em Vermeulen en toens The artist formely know as Vermeulen):
    23 juli 2018
    Rustig an hé Chiller, mee eu inwendige versterkinge, of ge goat vandenacht op uwe pot de wacht kunne èwen!
  3. Chillerman:
    23 juli 2018
    @ tafkav stopt mee den artiest uit te hangen woar 😂😂😂😂
  4. Chillerman:
    23 juli 2018
    @ bondgirl : laat het denken maar aan mij over bondgirl😉