Dag 4

25 juli 2018 - Saint-Quentin-en-Tourmont, Frankrijk

Dierbaren,

Deze morgen gewekt door chillerwoman rond een uurtje of half zes! Ging gepaard met een geweldig gekreun! Niet wat jullie denken, weirdo's . Ze heeft hier gewoon een heel bos neer gemaaid met haar gesnurk! Niet moeilijk dus dat we deze morgen met kleine oogjes aan de ontbijttafel zaten. Wat me ook opvalt : dat jullie daar in het Gentse allemaal zwaar oververhit rond lopen! Zo erg dat die broeierige temperaturen ook naar hier overgewaaid zijn. Maar met nog steeds een zeebries. Dus werden de plooiers terug van stal gehaald om ons richting le Crotoy te verplaatsen. Mooi fietsen door de natuur. We zitten hier echt in de 'graanstal' van la douce France. Koren, gerst,tarwe. Alles kleurt hier geel. En die boeren hebben nu echt geen tijd om te chillen. Alles wordt binnen gehaald. Met machines van groter naar grootst. En dus krijgen we af en toe een stofwolk van koren over ons heen geblazen! Geblust met een frans waterkanon dat gericht was op het wegdek ipv op zijn veld. Kwestie van het tarmac wat af te koelen zeker! In le Crotoy genoot iedereen van de warme temperaturen en vertoefden velen in de baai. Een Engels sprekende toerist maakte er zijn vrouw attent op dat er iets loos was met chillerman zijn brein.   He has two parts of a Brain! In the left, there is nothing right and in the right, there is nothing left! Zou het zo erg gesteld zijn dierbaren??? De verdere planning? Nog een beetje chillen zeker! Hapje gaan eten en mentaal voorbereiden op het einde. Einde van de Chill vakantie hé! Morgen de terugweg aanvatten via de kust. Boulogne, Cap Griz Nez etc...Niets in de weg. En dan terug naar het tropische Gentbrugge.

Was getekend

Uw dienaar.

1. Prutske:
    25 juli 2018
    Hier kleurt alles ook geel ... van de zon. En aangezien er hier een sproeiverbod is moeten wij het wel stellen met warme tarmac en oververhitte werktoestellen 😛 en waarschijnlijk ook een oververhit brain-stel 😂😂
  2. Chillerman:
    25 juli 2018
    @ prutske Aan dat oververhit brainstel twijfel ik geen seconde! Lang leve de pinguïns!
  3. Ferdo:
    25 juli 2018
    Eindelijk koers gezien in chille hotel in Luxemburg op weg naar la planche 😀🚴🏾
  4. Chillerman:
    @ferdo doe de groeten aan 'les belles filles ' 😉
  5. Minion:
    25 juli 2018
    Chillerman, iere uuk alles geel zenne moa van druugte, en wa diene Engelstalige toerist betreft! Miljaar diene mens eeft toch véél mensenkennise.
  6. Chillerman:
    25 juli 2018
    @ minion 'kzal moar best eu boekske nie open doen zekers 😂😂😂😂
  7. Claude Crique:
    26 juli 2018
    Ik versta de reactie van die Engelsen MAAR da is omda ze u nie kunne volgen. Kwestie van een gebrek nie van u maar van ulder. (en da es nu genen zak me vier tuten).
    Goeje reis terug. Ge zij ier in Gentbrugge nog steeds welkom.
  8. Jimmy:
    @minion You're the best!😂